Service Level Agreements

vanaf € 59,95/mnd

Specs

8x5 SLA

Met een 8x5 SLA grijpen wij binnen kantooruren actief in waar nodig en voeren ook o.a. maandelijkse security updates door.

  • Maandelijkse security updates
  • Urenbundel van 30 minuten
  • Service Window binnen kantooruren
  • Service Window buiten kantooruren

Bekijk de specificaties

vanaf € 79,95/mnd

Specs

24x7 SLA

Met een 24x7 SLA grijpen wij zowel binnen als buiten kantooruren actief in en is er de mogelijkheid om uptime garanties af te stemmen.

  • Maandelijkse security updates
  • Urenbundel van 30 minuten
  • Service Window binnen kantooruren
  • Service Window buiten kantooruren

Bekijk de specificaties




Let's talk!

Voer uw e-mailadres of telefoonnummer in en we nemen z.s.m. contact met u op.

Met Managed hosting besteedt u het systeembeheer uit van uw...

  • Aurora instance

    Aurora Compute is perfect voor developers, startups en alles daartussen. Dit is ons meest geavanceerde product en tegelijkertijd overzichtelijk in gebruik.

    Meer over Aurora Compute
  • Colocated server

    Indien u al beschikt over uw eigen server apparatuur en deze wenst te gebruiken, kunt u deze middels colocatie onderbrengen in ons datacenter.

    Meer over Colocatie
  • Dedicated server

    Veel performance nodig? Onze dedicated blade servers zijn dan precies wat u nodig heeft. Hardware technische problemen zijn voor onze rekening, ook zonder SLA.

    Meer over Dedicated servers
  • Maatwerk omgeving

    Heeft uw applicatie of website meerdere aspecten die het beste door verschillende producten gefaciliteerd kunnen worden? We denken graag mee aan een oplossing.

    Meer over Maatwerk

Maatwerk en advies

  • Voor specifieke hosting­vraagstukken zoeken onze experts - samen met u - een bijpassende oplossing. Onze managed maatwerk­oplossingen zijn geschikt voor zowel beginnende ondernemingen als multinationals. Op basis van uw wensen en behoeften leveren we een solide hosting­platform.

  • In overleg met u creĆ«ren we samen een op maat gemaakt platform met bijbehorende SLA, compleet ingevuld naar uw wensen. Net als onderstaande klanten die u voor zijn gegaan kunt u rekenen op onze jarenlange expertise en heldere adviezen bij het maken van de juiste keuzes.


Zij gingen u voor:

  • Logo Openprovider

  • Logo Bax-shop

  • Logo abvakabo

  • Logo emergis

  • Logo Cavallieri&Co

Waarom Managed hosting?

  • Zeer korte lijnen
  • Meer tijd voor core business
  • Pro-actieve monitoring
  • Heldere afspraken
  • Meer dan 10 jaar ervaring
  • Updates en backups
  • Zeer korte lijnen

    Met een SLA beschikt u over korte lijnen met onze systeembeheerders, welke zowel binnen- als buiten kantoortijden zijn te bereiken om u direct met uw problemen te helpen.

  • Meer tijd voor core business

    Door het systeembeheer uit handen te geven houdt u meer tijd en/of resources over voor uw core business. Dankzij de heldere afspraken weet u altijd waar u aan toe bent en waar u op kunt rekenen.

  • Pro-actieve monitoring

    Alle servers die zijn afgedekt met een SLA worden pro-actief gemonitord. Mocht een server afwijkend gedrag vertonen dan wordt er direct ingegrepen door onze systeembeheerders om zo problemen voor te zijn of zo snel mogelijk op te lossen.

  • Heldere afspraken

    Om de SLA op te stellen worden er heldere afspraken gemaakt zodat zowel u als wij precies weten waar we aan toe zijn. Op deze wijze worden verrassingen ingeperkt en is de beleving zo constant mogelijk.

  • Meer dan 10 jaar ervaring

    Onze systeembeheerders hebben meer dan 10 jaar ervaring met het opzetten en beheren van geavanceerde hosting­platformen. Dankzij deze ervaring zijn zij in staat actief mee te denken met uw wensen.

  • Updates en backups

    Wij passen elke maand de nodige updates en security patches toe op uw systemen en regelen tevens de periodieke backups in, zoals overeengekomen in de Service Level Agreement.