• Feedback horen we graag!

    We streven ernaar om een zo goed mogelijke service to bieden aan al onze klanten. Indien je feedback hebt, hoe klein ook, zullen we er alles aan doen om deze naar tevredenheid af te handelen.

  • Feedback en klachten indienen?

    Feedback en klachten kun je indienen via een zogenaamd 'ticket'. Door op onderstaande knop te drukken word je omgeleid naar ons contact formulier, wat ervoor zorgt dat je ingezonden feedback als ticket in ons systeem terecht komt.

  • Hoe gaan we te werk?

    Nadat we je feedback hebben ontvangen krijg je hier binnen 10 werkdagen reactie op, echter streven we ernaar om je feedback zo snel mogelijk te behandelen.

Verstuur je feedback middels een ticket

Komen we er samen niet uit?

  • Indien we er ergens samen niet uit kunnen komen, kan er gebruik worden gemaakt van de ISPconnect geschillencommissie. Dit is een onafhankelijke partij waar geschillen op een laagdrempelige en professionele wijze behandeld worden, zonder tussenkomst van een rechter. Snel en efficiënt dus!

    Om van de geschillencommissie gebruik te maken stuur je een e-mail naar geschillencommissie@ispconnect.nl met daarin de punten van het aanmeldformulier.

    Let wel dat er kosten zijn verbonden bij het starten van een geschil, wanneer het geschil om een waarde gaat van minder dan € 500,00 bedragen deze kosten € 25,00. Voor aanvullende informatie kun je terecht op de website van ISPconnect.